Välkommen Kosmos!

Nej nu har jag inte skrivit på ett tag. Men det har varit lite hektiskt med tenta och en helg i Båstad där jag försökte plugga trots skrikande bebisar och massa folk som sprang runt. Men det gick nog bra! Efter tentan åkte jag hem, och fastnade framför Sims 3… Åh ljuva ledighet.. Sen kom min fantastiska flickvän hem med 4 böcker som present till mig. Så har himla avkopplande dagar framför mig! (+ lite labbrapport)

MEN! Nu till det viktigaste. Idag var vi i Åmål. Där köpte vi en katt. Han heter Kosmos och är en liten bondkatt på 4 månader. Han kommer nog bli en väldigt bortskämd katt här hemma hos oss… Än så länge är han livrädd för vardagsrumsmattan och vägrar gå på den utan hoppar runt på alla möbler.



Det kommer fler bilder sedan… När Kosmos slutar vara extremt nyfiken och springa runt. En sovande bild var den enda som var möjlig att ta….

Lämna en kommentar